Кошик
142 відгуків
promo_banner
Перепрошуємо, на сайті тимчасово не працює прийом замовлень та повідомлень.

Автомобільні вихлопні гази

15.07.14

Автомобільні вихлопні гази, що утворюються в бензинових двигунах містять багато шкідливих для навколишнього середовища речовин. У результаті неповного згоряння, вихлопні гази можуть включати в себе окис вуглецю (СО) і вуглеводнів (HC). Каталітична очистка виявилася ефективним способом скорочення викидів вихлопних газів. У зв'язку зі збільшенням попиту на автомобілі з низьким рівнем викидів, більшість автомобілів в даний час поставляється з трьома каталітичними нейтралізаторами (TWC) для одночасного видалення основних забруднювачів CO, NOx і вуглеводнів з вихлопних газів бензинового двигуна.
В даний час система очищення вихлопних газів складається з каталітичного нейтралізатора і електронного управління - повітря / паливо. Датчик кисню вимірює чисте вміст кисню, яке пропорційно стехіометрії у вихлопних газах. Вхід для повітря і уприскування палива регулируется так, чтобы обеспечить стехиометрическое соотношение между кислородом (воздухом) и топливом. Цель состоит в том, чтобы сохранить соотношение воздух-топливо (A / F-отношение) в рамках так называемого окна лямбда. В этом узком окне, высокие конверсии ( > 80-90%) СО, НС и NOX достигаются одновременно. Если A / F-коэффициент ниже 14,6, отходящий газ содержит больше восстанавливающих реагентов (СО, НС), чем окисляющих реагентов (O2, NOx), и двигатель работает в условиях полного насыщения топливом. Реакция снижения выбросов оксидів азоту є кращою в збагачених умовах, в той час як ненасичені умови сприяють каталітичної реакції окислення СО і вуглеводнів. Правильна робота системи управління двигуном впливає як на продуктивність, так і довговічність системи очистки газу (каталізатора).

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner